Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Το εύκολο θύμα

Το είχα καύλα από μικρός. Δημοσιογραφία. Ούτε που θυμάμαι πως μου έκατσε. Θυμάμαι πως τη δημοσιογραφία τη σκεφτόμουν ως κάτι καλό. Γράφεις την αλήθεια στον κόσμο. Ήμουν μικρός, ρομαντικός. Τα χρόνια του σχολείου περνούσαν, η σκέψη μου ωρίμαζε, η επιθυμία παρέμενε ίδια. Δημοσιογραφία. Τα μόρια δεν τα έπιανα γιά να περάσω, το ήξερα. Όχι γιατί δε μπορούσα, απλά δε διάβαζα αρκετά για να λέω πως μπορώ. Τεχνολογία Τροφίμων. Το απέρριψα χωρίς δεύτερη σκέψη. Ο πατέρας μου άρχισε να βρυχάται. Η μάνα μου το είδε πιό δεκτικά το πράγμα. Τελικώς πέρασε το δικό μου. Ξεκίνησα να σπουδάζω αθλητική , τελικώς, δημοσιογραφία, σε μία περίοδο που φόβισε πολλούς στον χώρο. Δολοφονική επίθεση εναντίον του Συρίγου, μετά από λίγο καίρο αντίστοιχη επίθεση εναντίον του Περικλή Στέλλα. Η μάνα μου έτρεμε. Ξέρω πως μέσα της είχε μετανιώσει. Άλλά δε μίλησε. Δε με αποθάρρυναν όλα αυτά. Η δημοσιογραφία είναι μία τρέλα άλλωστε. Λεφτά δεν έχει, δόξα δεν έχει, κινδύνους έχει. Αλλά κανείς δε μπορεί να καταλάβει την τρέλα μας. Είναι μικρόβιο αυτό. Το αθλητικό δεν το κυνήγησα ποτέ. Ίσως γιατί ήταν πολύ βρώμικο γιά εμένα. Ποτέ δεν ξεπουλήθηκα γιά το όνειρο μου. Δεν έκανα εκπτώσεις. Πράγμα πολύ δύσκολο σε έναν χώρο που επιβιώνουν οι γλύφτες, οι μεγαλοδημοσιογράφοι, οι ζήτουλες, οι ξεπουλημένοι καί οι άσχετοι. Πλέον η δημοσιογραφία πεθαίνει. Αυτοί που άξιζαν να είναι στο χώρο είναι εκτός αυτού. Είτε επειδή το επέλεξαν, είτε γιατί τους ανάγκασαν να το κάνουν. Σήμερα σκότωσαν ένα παιδί. Δημοσιογράφο. Τον εκτέλεσαν. Δεν ξέρω αν υπήρξε καλός ή κακός δημοσιογράφος. Ξέρω πως υπήρξε άνθρωπος. Με την βιολογική έννοια. Με γυναίκα και παιδί. Ποτέ δε θα μάθουμε τις αιτίες που τον σκότωσαν. Απλά είναι ένα παράπλευρο θύμα. Οι μικροί την πληρώνουν πάντα. Οι μεγάλοι ποτέ. Η αδικία της ζωής καί του χώρου αυτού. Σας είπα εκπτώσεις δε θα κάνω ποτέ. Αλλά η ζωή είναι πάνω από το κάθετι. Η οικογένεια το ίδιο. Κάποιοι πρέπει να σκεφτούν πως αυτό το παιδί ακολουθούσε διαταγές. Γιατί είχε να θρέψει στόματα. Μπορεί να μην ήθελε αλλά να αναγκάστηκε. Ξέρετε τι εννοώ. Απλά αυτός ήταν πάντα το εύκολο θύμα. Καί αυτοί που το έκαναν θα είναι πάντα άνανδροι καί θρασύδειλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου